Prognoza pietei bursiere folosind astrologia

 

Intr-o lume aflata intr-o continua miscare, astrologia ne poate ajuta prin ramura sa astrologia previzionala sa navigam mai bine sau sa alegem cel mai bun drum pentru noi.

Va invit sa recititi articolul publicat in revista Astrele in data de 24.01.2020 referitor la prognoza  pietei bursiere folosind astrologia, articol in care am mentionat si despre criza economica actuala care va avea un minim in perioada 2025-2026.


Prognoza pieței bursiere, folosind astrologia | Astrele

Comentarii

  1. Este interesant comparativ cu bursa de la NY sau mi se pare doar mie- eu am Soare conjunct cu Lilith la 14 gr. Rac casa XII (BURSA - As la 13 gr in rac si 3 asteroizii tot aici) mercur în gemeni tot în XII, venus in taur la 28 gr peste soarele bursei iar NN la 24 gr pești peste MC bursei. (La cit mă pricep și la astrologie și la bursa as zice ca sunt o bursa mai mica). Efectele căldurii, vă rog să mă înțelegeți exact. Ar fi interesantă o părere avizată. EXCELENT ARTICOLUL!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Jupiter in Taur

Casa a XII-a si valentele sale (I)

Tranzitul lui Pluton la Luna- Once in a life time event