Tranzitul lui Pluton la Luna- Once in a life time event

 

De la intrarea lui Pluton in Capricon in 2008 nu aveam nici cea mai mica idee despre cum mi se va schimba viata. Eram la inceputul primei intoarceri a lui Saturn si credeam ca pot experimenta orice indiferent de urmari (uitandu-ma in urma, If only I could turn back time, vorba cantecului 😊).

Am trei planete in casa a XII-a, prin urmare de cele mai multe ori imi doresc discretie in ceea ce priveste viata mea privata si ma deschid mai greu necunoscutilor, trebuie sa imi capete increderea ( deh, marcaj de Luna in Capricorn). Insa as vrea sa va spun cate ceva despre cum am trait si traiesc in continuare tranzitul lui Pluton peste Luna, care in harta mea natala este in casa a IV- a, in Capricorn. Cum spuneam, planetele din casa a XII-a ma opresc din a imi expune public harta natala (poate, dupa ce ne cunoastem mai bine, prind curaj:😊). Ce pot sa va spun totusi: sunt Gemeni, cu Ascendent in Balanta , Luna in Capricorn,Venus (stapana Ascendetului) si Mercur (stapanul zodiei) in Rac.

In ultimii doi ani am experimentat tot ce se spune la manualele de astrologie despre tranzitul lui Pluto cat mai aproape de Luna, pe care l-am avut la grad perfect (dupa ultima retrogradare) la inceputul acestui an. Tranformari la nivel personal, frici, incheieri de relatii si/sau prietenii, transformarea relatiei cu mama. Dar cel mai important am observant ca m-a afectat si la nivel de evenimente exterioare, pe care eu am decis cum sa le abordez (daca sa le las sa ma domine sau sa le abordez constructiv si cu maturitate). Casa a IV-a dupa cum bine stim reprezinta familia, stramosii, neamul, caminul.

Totul a inceput sa se clatine, ca sa spun asa si sa ma provoace sa fac fata situatiei, in martie 2020 o data cu debutul pandemiei de Coronavirus. Si acum e momentul sa va comunic faptul ca m-am nascut in Suceava (pam, pam!) si locuiesc in Bucuresti. Unde a izbucnit pandemia in Romania? In Suceava! La acel moment, tripleta Saturn Jupiter Pluto se afla in Capricorn in apropierea Lunii mele natale. Parintii si rudele mele au trecut cu bine incercarile: fie au facut forme usoare fie nu au facut deloc. Jupiter (sansa, noroc) a mai indulcit situatia cu care ma confruntam.

Zilele acestea imi dau seama de un alt impact al tranzitului lui Pluto in casa a mea a IV-a. Din nefericire razboiul a inceput. Multi ucraineni s-au refugiat si se refugiaza in continuare in Romania si prin Vama Siret, aflata la mica distanta de orasul meu natal. Chiar in comuna vecina cu satul bunicilor mei s-a deschis un centru de sprijin pentru cei care au nevoie de ajutor si toata lumea se mobilizeaza, inclusiv rudele mele.

Acestea sunt doar cateva exemple despre cum experimentez eu tranzitul lui Pluton. Este un eveniment once in a life time, nu toata lumea are sansa de a avea un tranzit la Luna pe parcursul vietii. Voi pregati in viitor un articol cu caracter didactic in care voi oferi mai multe exemple cu date si harti despre cum m-a influentat si m-a transformat pe mine acest tranzit.

 

 

Comentarii

  1. Foarte interesant povestit din perspectiva personala - cărțile nu sunt suficiente pentru a înțelege intensitatea unui asemenea tranzit

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Jupiter in Taur

Casa a XII-a si valentele sale (I)